Запрошуємо Вас приєднатися до команди однодумців та стати членом громадської організації «СПІЛКА НАУКОВЦІВ УКРАЇНИ»
УДК 330.341.1:001.2:316:330:338.2(02.064)
DOI: https://doi.org/10.31339/978-617-7495-93-1/352.2025
М58
У монографії розглянуто теоретичні та практичні питання інноваційних процесів у контексті сучасного соціально-економічного розвитку. Акцентовано увагу на проблемах цифрової трансформації бізнесу, впровадження соціальних інновацій задля сталого розвитку, а також на широкому спектрі інновацій в освітній галузі – від стратегічного управління закладами до підготовки фахівців та застосування новітніх технологій. Відображено погляди вітчизняних дослідників на вирішення актуальних завдань у сферах економіки, соціальної політики та педагогіки в контексті побудови інноваційного суспільства.
Адресується фахівцям-практикам, науковим і науково-педагогічним працівникам, докторантам, аспірантам та студентам; усім, хто цікавиться актуальними проблемами інноваційного розвитку суспільства.
ISBN 978-617-7495-93-1
Весь випуск
Рецензенти:
ГАЛУС Олександр – доктор педагогічних наук, професор, проректор з наукової роботи Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, Заслужений діяч науки і техніки України.
САДОВА Ірина – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та методики початкової освіти Дрогобицького державного педагогічного університету.
ЛІБА Наталія – доктор економічних наук, професор, професор кафедри обліку і оподаткування та маркетингу Мукачівського державного університету.
Редакційна колегія:
ШВАРДАК Маріанна – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки дошкільної, початкової освіти та освітнього менеджменту Мукачівського державного університету, голова правління ГО «Спілка науковців України».
ПОПОВИЧ Оксана – доктор педагогічних наук, професор, декан педагогічного факультету Мукачівського державного університету.
ІВАНОВА Вікторія – доктор педагогічних наук, професор, в.о. завідувача кафедри дошкільної та спеціальної освіти Мукачівського державного університету.
ДУДАШ Олена – доктор філософії, старший викладач кафедри педагогіки дошкільної, початкової освіти та освітнього менеджменту Мукачівського державного університету.
1.1. Трансформація бізнес-моделей компаній в умовах Індустрії 5.0: виклики та перспективи (Оксана Шпатакова)
1.2. Development of an Enterprise Development Strategy in an Unstable Market (Oleh Kovalchuk, Liliya Farajova)
1.3. Маркетинг цінності як основа новацій сталого розвитку національної економіки (Інна Дейнега, Михайло Пиртко)
2.1. Трансформація концепцій регіональної промислової політики в умовах сталого розвитку (Наталія Ліба)
2.2. Впровадження соціальних інновацій у політичній сфері як запорука сталого розвитку суспільства (Наталія Горло)
2.3. Стратегічне управління закладом освіти на перетині соціо-економічних та освітніх інновацій (Маріанна Швардак, Вероніка Кулакова)
2.4. Партнерська взаємодія в закладі дошкільної освіти: нові підходи до роботи з дітьми раннього віку (Оксана Попович, Людмила Ющик)
2.5. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами у закладі дошкільної освіти засобами спеціальної освіти (Оксана Кас’яненко)
2.6. Розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку інклюзивної групи засобами цифровізації (КП «МовоГрай») (Оксана Чекан)
3.1. Інноваційні підходи до формування культури безпеки в освітньому середовищі: теоретичні засади та практичні імплементації (Маріанна Швардак)
3.2. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів до організації діалогічної взаємодії у професійній діяльності (Оксана Липчанко-Ковачик)
3.3. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології (Діана Рябець)
3.4. Традиційні та інноваційні методи викладання латинської мови в контексті студентоцентрованого навчання (Лариса Миронова)
3.5. Практичні основи формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інтерактивних технологій (Тетяна Атрощенко, Олена Дудаш)
4.1. Штучний інтелект і Big Data як інструменти формування індивідуальних освітніх траєкторій майбутніх вчителів початкової школи в умовах цифровізації (Галина Розлуцька, Ярослав Петрина)
4.2. Формування цифрової компетентності педагогів як стратегія інноваційної трансформації освіти в цифрову епоху (Ярослав Сидоренко)
4.3. Virtual Reality Resources in Learning a Foreign Language / Ресурси з використанням віртуальної реальності у вивченні іноземної мови (Nadiia Yurko, Olha Romanchuk, Mariia Vorobel / Надія Юрко, Ольга Романчук, Марія Воробель)
4.4. Формування готовності вчителів початкових класів до застосування цифрових технологій на уроках мовно-літературної освітньої галузі (Оксана Фенцик)
4.5. Дифузійні моделі в розділенні аудіосигналів (Микита Монастирський)
4.6. Цифрові технології як інструмент розвитку професійної ІК-компетентності вихователя закладу дошкільної освіти (Вікторія Іванова, Ольга Граб)
ПІСЛЯМОВА